Hola, som el grup de periodistes PAF, i en aquesta notícia parlarem sobre P4, ja que hem passat un dia amb ells/elles a classe.

Voliem saber què passava a les classes de P4 durant un dia sencer. Ens van explicar que el dimarts 25 de febrer, com tornaven d’un cap de setmana llarg, van fer una activitat que consistia en explicar el què havien fet durant el cap de setmana i després ho van dibuixar.

Cada dia quan arriben a classe fan el “bon dia”, una activitat que consisteix en totes les nenes i nens expliquen com es senten i per què es senten així. Després, anuncien qui ha vingut a classe i qui no. Quan acaben, també parlen sobre què hi haurà per dinar i ho pengen al suro. El moment més emocionant del matí és quan el nen o nena que s’ha emportat el peluix que representa la classe el torna, i s’anuncia qui és la/el següent en emportar-se’l.

A les dotze, van fer una activitat que consistia en dividir la classe en dos grups i un grup anava al mercat a jugar i un altre al mini-lab a fer activitats.

Al dia següent vam tornar a baixar i van fer Racons, una activitat que consisteix en què les dues classes s’ajunten i els nens i nenes de P4 poden escollir a què jugar.

Moltes gràcies per la col·laboració a les tutores de P4 i a tot l’alumnat. Ens ha agradat moltíssim poder compartir aquests moments amb vosaltres. Fins aviat!