L’alumnat de Segon d’ESO ha treballat a la matèria de tecnologia en l’elaboració d’un joc de construcció en fusta per als més petits de l’escola. 

El projecte ha consistit en l’elaboració de peces prismàtiques de fusta de les mateixes dimensions en acabats diferents (fusta natural i colors com el verd, groc, blau, vermell, etc.). Amb aquest propòsit, han treballat aspectes importants de taller com la correcció en el dimensionat en 2D i 3D i l’acció de marcar, tallar i polir cadascuna de les peces. Així mateix, també han aprofitat per perfeccionar la tècnica de pintura en fusta. 

Aquest joc de construcció serveix per a despertar i potenciar la imaginació i concentració dels més petits. A partir de la combinació de les diferents peces, sense cap sistema d’unió concret, s’elaboren noves figures amb volums pròxims a la realitat o treballs en abstracte.

Com a tancament del projecte, la setmana passada l’alumnat de Segon d’ESO va fer l’entrega del joc als grups de P5. En aquesta dinàmica, van jugar tots plegats amb el joc de fusta, van construir les propostes volumètriques que havien elaborat els més grans en format de fitxes i van fer un challenge on es va llençar el repte de construir la torre més alta i més sòlida.